Driveit

Jeep: Πάνω από 200.000 παραγγελίες το Avenger

Πλήρης γκάμα με το Jeep Avenger 4xe να συμπληρώνει τις εκδόσεις Full-Electric, βενζίνης και e-Hybrid

Προσφέροντας μια ολοκληρωμένη γκάμα προσαρμοσμένη σε κάθε τύπο πελάτη, η Jeep έφτασε τις 200.000 παραγγελίες για το Avenger, σε δύο χρόνια από την κυκλοφορία του.

Το Jeep Avenger έχει εδραιώσει τον ρόλο του ως στρατηγικό μοντέλο για τη μάρκα, και βασικό παίκτη στην ευρωπαϊκή κατηγορία B-SUV, όντας μέσα στα 10 κορυφαία B-SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της μάρκας Jeep, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για να καλύψει τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς, συνεχίζει να κερδίζει νέους πελάτες χάρη στην ευελιξία του, την ευθυγράμμισή του με τον σύγχρονο τρόπο ζωής και το πνεύμα για εκτός δρόμου οδήγηση.

Μετά την ηλεκτρική έκδοση η γκάμα επεκτάθηκε με βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις, ενώ με την προσθήκη της έκδοσης με τετρακίνηση, της Jeep Avenger 4xe, συμπεριλαμβανομένης της αποκλειστικής North Face Edition, περιορισμένης έκδοσης 4806 μονάδων, η Jeep έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο, το Jeep Avenger διπλασίασε τον όγκο των παραγγελιών του. Με αύξηση 16% στις παραγγελίες ηλεκτρικών BEV και 50% στις παραγγελίες υβριδικών, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσωπεύουν πλέον το 66% των προτιμήσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jeep, το Avenger έφερε μείωση της μέσης ηλικίας των πελατών, αύξηση των γυναικών πελατών και αύξηση των πωλήσεων μεταξύ των οικογενειών, ενώ 3 στους 4 πελάτες είναι νέοι στη μάρκα, γεγονός που καταδεικνύει την προσέλκυση πελατών από άλλες μάρκες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα