Το πρώτο 5μηνο του 2017, στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά, εκείνη της Γερμανίας, το μερίδιο αγοράς των ντίζελ έπεσε στο 41% περίπου, ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχε αγγίξει το 50%. Σε συνδυασμό με τη ραγδαία αύξηση πωλήσεων των SUV, που λόγω βάρους και αεροδυναμικής μοιραία καταναλώνουν λίγο περισσότερο καύσιμο απ’ ό,τι ένα αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα καινούργια αυτοκίνητα, κατά μέσο όρο, να επιβαρύνουν με περισσότερο CO2 την ατμόσφαιρα.
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε
1