Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν ρόλο στο πώς θα αγωνιστούν αύριο οι οδηγοί, δηλαδή αν θα συμμετάσχουν στο Q1 ή απευθείας στο Q2 για τη μάχη της ole position στον 20ό αγώνα της χρονιάς του MotoGP.
Στη Μαλαισία που πάντα ο καιρός είναι απρόβλεπτος, ο Πέδρο Ακόστα με την εργοστασιακή KTM έκανε τον καλύτερο χρόνο στο τέλος της διαδικασίας, κι ενώ η βροχή χτύπησε για λίγο την πίστα της Σεπάνγκ, περίπου 15 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμαστικών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όταν η πίστα στέγνωσε αρκετά, πολλοί οδηγοί μπήκαν να κάνουν γρήγορους γύρους, με ορισμένους να τα καταφέρνουν και άλλους όχι.
Ετσι, είχαμε εκπλήξεις, καθώς δεύτερο χρόνο έκανε ο Ζοάν Ζαρκό με τη Honda της LCR, και τρίτο ο Τζακ Μίλερ με την Pramac Yamaha, μπροστά από τον Ζοάν Μιρ με την εργοστασιακή Honda.
Στην 5η θέση ο Φάμπιο Κουαρταράρο της εργοστασιακής Yamaha, ενώ το δίδυμο της VR46, Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο και Φράνκο Μορμπιντέλι έμειναν στην 6η και 7η θέση, μπροστά από την Tech3 KTM του Πολ Εσπαργκαρό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Αλεξ Μάρκεθ είχε δύο πτώσεις με την Ducati της Gresini αλλά έκανε τον 9ο χρόνο και μπαίνει άμεσα στο Q2, όπως και ο Αλεξ Ρινς της εργοστασιακής Yamaha, που ήταν 10ος.
Αντιθέτως, ο Μπανιάια με την εργοστασιακή Ducati έμεινε 12ος πίσω από τον Λούκα Μαρίνι της Honda, ενώ ο Φερμίν Αλντεγκέρ της Gresini Ducati ήταν 13ος.
Μάρκο Μπετσέκι με την εργοστασιακή Aprilia και Ραούλ Φερνάντες που κέρδισε στην Ινδονησία, με την Aprilia της Trackhouse, έμειναν στην 15η και 16η θέση και θα αγωνιστούν στο Q2.
Αύριο ξημερώματα ώρα Ελλάδος θα έχουμε τις μάχες σε Q1 και Q2 και ακολούθως, στις 10 το πρωί, τον αγώνα Sprint. Την Κυριακή το μεγάλο Grand Prix.