Έτσι, το πρώτο τρίμηνο του 2018 η εταιρεία πούλησε περισσότερα από 1,5 εκατ. αυτοκίνητα (1.525.300 για την ακρίβεια) που αποτελεί επίδοση-ρεκόρ καθώς ισοδυναμεί με αύξηση 5,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Μάλιστα, σημαντική αύξηση πωλήσεων σημείωσε στην Κίνα (+ 8,6%), αλλά και στις ΗΠΑ, κάτι που αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι στην αμερικανική αγορά «αναπτύχθηκε» το dieselgate.
Να σημειώσουμε εδώ πως η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά της VW, καθώς απορροφά σχεδόν το 50% των συνολικών της πωλήσεων. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο ωστόσο είναι το γεγονός ότι στη Γερμανία οι πωλήσεις της VW σημείωσαν μικρή πτώση της τάξης του 0,8%.
Στο πλαίσιο αυτό, των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2017, ήταν και η αύξηση του μισθού του Matthias Muller, o οποίος όμως τελεί υπό αντικατάστασή.
Ο ευρύτερος όμιλος Volkswagen, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τις Seat, Skoda, Lamborghini, Bentley, Porsche και Bugatti, σχεδόν διπλασίασε το λειτουργικό κέρδος του το 2017, την ώρα που το group ετοιμάζεται να επενδύσει πολλά δισεκατομμύρια ευρώ για να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και να αποτινάξει από πάνω του και τα τελευταία σημάδια του dieselgate.