Το πρωτότυπο είναι υβριδικό και έχει για θερμικό κινητήρα έναν 4λιτρο V8 Twin Turbo, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 700 ίππους. Σύμφωνα όμως με αναφορές στον γερμανικό τύπο, ο υπεύθυνος εξέλιξης Ulrich Hackenberg αποφάσισε το νέο κουπέ να μην είναι αποκλειστικά υβριδικό, τοποθετώντας στην βάση της γκάμας, έκδοση κινητήρα με τον 5κυλινδρο 2.5 TFSI με απόδοση κοντά στους 350 ίππους.
Μπορεί να μην ακούγεται το ίδιο καλά όσο οι 700 ίπποι του πρωτοτύπου, έχοντας όμως κατά νου ότι το αμάξωμα θα αποτελείται από ανθρακονημάτινα και αλουμινένια μέρη, το βάρος δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.300 kg και ας κάνουμε λόγο για αυτοκίνητο με τετρακίνηση. Επιπλέον, θα είναι και αρκετά φθηνότερο σε τιμή.
Από 42.700 ευρώ το νέο Audi S3
Video: Tι μπορεί να καταστρέψει μια παρέλαση από supercars;
VIDEO: Τι μπορεί να ξηλώσει τις πόρτες των Audi, BMW και Mercedes;
VIDEO: Ο γαμπρός το παράκανε με το Audi R8 και ο γάμος θα του κοστίσει χρυσάφι
Το Audi Nanuk υπόσχεται υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου
Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Audi A3 Cabriolet (VIDEO)
Αυτό είναι το νέο Audi Sport Quattro
Δοκιμή: Audi A1 Sportback 1.4 TFSI CoD S tronic
Eπετειακό Audi TTS Competition για τα 500.000 κομμάτια του ΤΤ