Driveit

Το καλύτερο Puma που κατασκευάστηκε ποτέ – Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E

Με fun-to-drive πνεύμα, μοναδικά, σπορ σχεδιαστικά στοιχεία και αυτονομία έως και 376 χλμ.

Το best-seller μοντέλο της Ford στην Ευρώπη, το Puma, πέρασε σε μια νέα γενιά, της ηλεκτροκίνησης και παρουσιάζεται αυτοπροσώπως και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Puma Gen-E.

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, πλαισιώνει ιδανικά μια τεράστια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της Ford, επιβατικών και επαγγελματικών, αποδεικνύοντας τη σαφή προσήλωση της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση.

Για του λόγου το αληθές παραθέτω τη φαρέτρα της Ford στα ηλεκτρικά: το όχημα πολλαπλών χρήσεων E-Tourneo Courier, το βαν E-Transit Courier, τα εκπληκτικά Ford Explorer, Capri,  Mustang Mach-E καθώς και τα E-Transit, E-Transit Custom και E-Tourneo Custom.

Ουσιαστικά η Ford διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοντέλο που ανταποκρίνεται σε μία μεγάλη ποικιλία απαιτήσεων και αναγκών των πελατών, και δεν αφήνει κανένα παραπονούμενο.

Παράλληλα, η Ford διευκολύνει και όσους θέλουν να απολαύσουν τα οφέλη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο, από την διασφάλιση ότι έχουν εγκαταστήσει τον οικιακό τους φορτιστή πριν την παράδοση του οχήματος και την παροχή δυναμικών λύσεων φόρτισης που εξοικονομούν χρήμα, έως και τη διάθεση συμπληρωματικών υπηρεσιών και την παροχή εγγύησης 8 ετών ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία υψηλής τάσης του οχήματος.

Ford Puma Gen-E

Ακόμα πιο αεροδυναμικό με σπορ χαρακτηριστικά

Αυτό το μοναδικό αιλουροειδές σχήμα που έχει αγαπηθεί τόσο, διατηρεί όλα τα στοιχεία που το κάνουν ξεχωριστό στην αγορά, έχοντας επιπλέον μοναδικά, σπορ σχεδιαστικά στοιχεία, συνθέτοντας ένα πιο αεροδυναμικό σύνολο. Η τολμηρή σχεδίαση τύπου «ασπίδας» αντικατέστησε τη συμβατική μάσκα στο εμπρός μέρος, διαμορφώνοντας έτσι ένα φρέσκο πρόσωπο που αντλεί έμπνευση από την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E.

Η δε σπορ πίσω αεροτομή και τα μοναδικά σχέδια των ζαντών αλουμινίου ενισχύουν την ηλεκτρική αύρα και αίσθηση, εξασφαλίζοντας συγχρόνως στο ηλεκτρικό Puma καλύτερες επιδόσεις.

Επιπλέον, με 15,7 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, είναι ικανό να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές, αναδεικνύοντας μια ακόμα πτυχή των δυνατοτήτων του.

Ford Puma Gen-E

Ψηφιακή εμπειρία με συνδεσιμότητα σε άλλο επίπεδο

Κι αν η εμφάνιση σε προκαλεί, στην καμπίνα σε αιχμαλωτίζει, με το απίθανο σε σχεδίαση δερμάτινο τιμόνι, την εργονομία και την ποιότητα στα υλικά.

Οι σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία απαντάται στις δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας που παρέχουν όλες τις πληροφορίες και είναι πολύ κοντά στον οδηγό. Το infotainment τελευταίας γενιάς SYNC 4 της Ford διαθέτει και σύστημα πλοήγησης που είναι συνδεδεμένο στο cloud για να μπορεί το Puma Gen-E να κινείται άνετα στην πόλη, ενώ την ίδια στιγμή, χάρη στα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, οι εφαρμογές και οι πληροφορίες συγχρονίζονται μεταξύ των smartphone των επιβατών και του αυτοκινήτου χωρίς τη χρήση καλωδίων.

Η νέα, υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα έχει και πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα, ενώ το συρόμενο υποβραχιόνιο εξυπηρετεί για την ξεκούραση του αγκώνα στα μακρινά ταξίδια.

Κι επειδή πολλοί διαθέτουν smartphone συμβατά με ασύρματη φόρτιση, το Ford Puma Gen-E έχει κι αυτή την παροχή.

Προκειμένου οι μηχανικοί να απελευθερώσουν χώρο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, έβαλαν έναν ηλεκτρονικό μοχλοδιακόπτη πίσω από το τιμόνι, ώστε ο οδηγός να αλλάζει εύκολα, όπως ανάβει ένα φλας, από το Neutral όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο, στο Drive για να ξεκινήσει ή στο Reverse για την όπισθεν.

Ηλεκτρικό είναι και το χειρόφρενο, αφήνοντας επιπλέον ελεύθερο χώρο.

Ford Puma Gen-E

Χώροι για όλους με GigaBox και frunk

Μολονότι συμπαγές σε διαστάσεις, με 4,214 μέτρα μήκος, το Puma Gen-E μπορεί να εξυπηρετήσει είτε κάποιον που κινείται στην πόλη, είτε και μια οικογένεια στο ταξίδι, έχοντας χώρους για 5 ενήλικες επιβάτες.

Και δεν μόνο αυτό, καθώς στο ηλεκτρικό μοντέλο ο καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτ-μπαγκάζ του Puma, έχει γίνει ένα μεγαλοπρεπές GigaBox, όπου μπορεί ο οδηγός να τοποθετήσει τα πάντα, έως 574 λίτρα όγκου με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, δηλαδή περισσότερα από όσα είναι σε θέση να προσφέρουν σήμερα μεγαλύτερα SUV.

Μάλιστα, ο χώρος είναι αδιάβροχος και μπορεί να γεμίσει με νερό προκειμένου να διατηρούνται τα ποτά δροσερά, σε ένα πικ-νικ.

Κι επειδή απουσιάζει ο θερμικός κινητήρας, ο ελεύθερος χώρος μπροστά, κάτω από το καπό, δημιουργεί ένα frunk χωρητικότητας 43 λίτρων, ώστε να τοποθετηθούν κάποια αξεσουάρ που θα έπιαναν χώρο στο πορτ-μπαγκάζ.

Ford Puma Gen-E

Η fun-to-drive εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού Puma

To νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, αναβαθμίζει τον οδηγικό χαρακτήρα του Puma, προσφέροντας αθόρυβη λειτουργία, εξοικονόμηση ενέργειας και μέγιστη απόδοση.

Ο προηγμένος και συμπαγής σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρας του νέου Puma Gen-E αποδίδει 168 ίππους και 290 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής, που εξασφαλίζουν στο συμπαγές SUV επιτάχυνση 8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

Μάλιστα, έχοντας μέση κατανάλωση 13,1 kWh/100 χλμ. και με μπαταρία ιόντων λιθίου NMC (Νικελίου-Μαγγανίου-Κοβαλτίου) με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου, το νέο Puma Gen-E μπορεί να διανύσει έως και 376 χλμ. στο ταξίδι, ενώ στην πόλη, η αυτονομία φτάνει τα 523 χλμ., κι έτσι δε χρειάζεται τακτική φόρτιση.

Στο γεγονός αυτό συμβάλλει η δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving), του γκαζιού, ανεξάρτητα από το όποιο από τα 4 drive mode έχει επιλέξει ο οδηγός. Δηλαδή, αφήνοντας το γκάζι και μη πατώντας φρένο, το Puma Gen-E επιβραδύνει άμεσα, ώστε αφενός να μαζεύει ενέργεια στη μπαταρία και αφετέρου να σταματά σε κοντινή απόσταση, ακόμα και χωρίς να πατά φρένο ο οδηγός.

Η μπαταρία, με τη χρήση ταχυφορτιστή, μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε περίπου 23 λεπτά, κι αυτό είναι σημαντικό όταν ταξιδεύει κάποιος.

Ford Puma Gen-E

Κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Η Ford έχει προικίσει το Puma Gen-E με τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στα οποία ξεχωρίζουν τα Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring που εξασφαλίζουν ομαλή και πιο φυσική αίσθηση κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, αλλά και το Predictive Speed Assist για ρύθμιση της ταχύτητας κίνησης του οχήματος σε στροφές, κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο και έξοδο από αυτοκινητοδρόμους. Στην πόλη, η επίσης διαθέσιμη κάμερα surround-view 360 μοιρών μπορεί να προβάλλει μία πανοραμική εικόνα του οχήματος από ψηλά, η οποία διευκολύνει τους ελιγμούς σε πολυώροφα παρκινγκ.

Και αν κάποιος επιλέξει τους προαιρετικούς προβολείς Dynamic Matrix LED, αντί τους full LED, που χρησιμοποιούν το Predictive Dynamic Bending Light, τότε φωτίζονται περισσότερα σημεία στο δρόμο, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Η τεχνολογία αυτή ρυθμίζει επίσης το μοτίβο της δέσμης φωτός ώστε να παρέχεται καλύτερη θέαση σε αστικές διαδρομές ή σκοτεινούς δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

Το νέο Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, σε δύο εκδόσεις Style και Premium, και προσφέρεται με επιτόκιο 3,99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα