Η ισχύς της μπαταρίας στο πιο πρόσφατο ανανεωμένο E-Golf έχει αυξηθεί από τις 24,2 kWh στις 35,8 kWh. Μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε μία ώρα με έναν ταχυφορτιστή και πλήρως σε λιγότερες από έξι ώρες. Η αυτονομία μπορεί φτάσει έως και τα 300 km, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 115 στους 136 ίππους και η ροπή από τα 27,5 στα 29,6 kgm.
Tο αυτοκίνητο είναι ένα ευχάριστο στη χρήση μεταφορικό μέσο, άρτιο τεχνολογικά και οδηγικά. Όμως η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ακόμη ακριβή και οι περιορισμοί στο δίκτυο φόρτισης δυσκολεύουν τη χρήση στην Ελλάδα. Παγκοσμίως πάντως η VW φαίνεται να δικαιώνεται από την απότομη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να ξεχαστεί το σκάνδαλο dieselgate. Η αυξημένη ζήτηση δείχνει ότι έχει τον τρόπο να κάνει την ηλεκτροκίνηση mainstream.