Ελλάδα

Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πρωτοδικείο, εκκενώθηκε το κτίριο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Πέμπτης (20.01.2022) στο Πρωτοδικείο της Αθήνας λόγω απειλής για βόμβα.

Αμέσως, το κτίριο του Πρωτοδικείου στη συμβολή των οδών Δέγλερη και Λουκάρεως εκκενώθηκε και η οδός Λουκάρεως αποκλείστηκε για να γίνει έλεγχος του χώρου για το αν έχει όντως τοποθετηθεί βόμβα ή πρόκειται για φάρσα. 

Το τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια έγινε στις 08:50 το πρωί, στον ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο”. 

Άγνωστος είπε ότι στο κτίριο έχει τοποθετηθεί βόμβα και έδωσε περιθώριο 1,5 ώρας. 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Φωτιά στην Βοιωτία: Δεκάδες νεκρά ζώα και σοβαρές καταστροφές σε κτηνοτροφική μονάδα και αγροτικές εκτάσεις
Η πυρκαγιά έκαψε περίπου 4 χιλιόμετρα έκτασης, ενώ 60 μοσχάρια και πρόβατα σε κτηνοτροφική μονάδα έχασαν τη ζωή τους στις φλόγες και άλλα έχουν διασκορπιστεί τρομαγμένα στη γύρω περιοχή
Φωτιά στη Βοιωτία