Πήγε και αυτή να διασκεδάσει στο Nammos -για κάποιους φαντάζει και η Σαλαμίνα μακριά φέτος- και το έκανε όπως του πρέπει. Ανέβηκε πάνω στο τραπέζι και έγινε της… σαμπάνιας! Την ώρα που έδινε ρεσιτάλ χορού άδειασαν πάνω της πολλά λίτρα σαμπάνιας…
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google