Πολιτική

Επισπεύδει τις αλλαγές στην Πολιτική Προστασία η φονική καταιγίδα στη Χαλκιδική – Το σχέδιο Μητσοτάκη και ποιοι θα το στελεχώσουν

Το νέο μοντέλο πολιτικής προστασίας για το οποίο έχει δεσμευτεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης φέρνει στο προσκήνιο η φονική κακοκαιρία στη Χαλκιδική.

 Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης άλλωστε, είχε επισκεφθεί τον Υμηττό μαζί με εθελοντές δασοπυροσβέστες στην Ημέρα Περιβάλλοντος (5/6) κι είχε τονίσει στις δηλώσεις του ότι η Ελλάδα πρέπει να θωρακιστεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, τα οποίο αναμένεται να ενταθούν εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.

Σύμφωνα με το σχέδιο του πρωθυπουργού, στόχος είναι η άμεση αναδιάρθρωση της Πολιτικής Προστασίας, ώστε το φθινόπωρο, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η αντιπυρική περίοδος, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο να ξεκινήσει η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου προληπτικού σχεδίου αντιπυρικής προστασίας για το καλοκαίρι του 2020. Προς το παρόν, θα εκπονηθούν όσο το δυνατόν συντομότερα τα επιχειρησιακά σχέδια από τη ΓΓΠΠ για τη φετινή χρονιά, προκειμένου ν’ αντιμετωπιστούν οι ανάγκες.

Γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας αναλαμβάνει οριστικά ο Νίκος Χαρδαλιάς, ένας από τους στενούς συνεργάτες του κ. Μητσοτάκη το τελευταίο διάστημα και με μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα από τότε που ήταν δήμαρχος Βύρωνα κι επικεφαλής του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ). Ο κ. Χαρδαλιάς, παρά το γεγονός ότι δεν έχει αναλάβει επισήμως καθήκοντα, συμμετείχε στο κυβερνητικό κλιμάκιο που βρέθηκε από νωρίς σήμερα το πρωί στη Χαλκιδική, ύστερα από εντολή του πρωθυπουργού.

Η νέα δομή της Πολιτικής Προστασίας που ετοιμάζει, εξάλλου, η κυβέρνηση είναι χαρακτηριστικό πως επιφυλάσσει ενισχυμένες αρμοδιότητες στον επικεφαλής της ΓΓΠΠ, αλλά και θέση αναπληρωτή γραμματέα στο «πόδι» του κ. Χαρδαλιά για τον καλύτερο δυνατό συντονισμό. Για τη θέση αυτή προαλείφεται ο δήμαρχος Λαγκαδά, Γιάννης Καραγιάννης.

Ιδιαίτερο βάρος δίνεται και στη λειτουργία του πανευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης (112), με μια πρώτη πρόβα για τη λειτουργία του να γίνεται αύριο, παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Όπως παραδέχθηκε, άλλωστε, στις δηλώσεις του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας ουδείς μπορεί να είναι ικανοποιημένος από το γεγονός ότι ένα χρόνο μετά την τραγωδία στο Μάτι το 112 παραμένει στα χαρτιά…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Μητσοτάκης: Δεν θα επιτρέψω η χώρα μου να περάσει κρίση σαν αυτή που μας γονάτισε το 2015 – Μερτς: Έχουμε τεράστιο σεβασμό για την Ελλάδα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο πρώτος ευρωπαίος ηγέτης που επισκέφθηκε την Καγκελαρία μετά την εκλογή Μερτς
Κυριάκος Μητσοτάκης και Φρίντριχ Μερτς 16
Ανανεώθηκε πριν 1 ώρα
Μαρινάκης για την έκθεση Καρώνη για τα Τέμπη: «Σήμερα το αφήγημα της συγκάλυψης σύσσωμης της αντιπολίτευσης κατέρρευσε με κρότο»
«Σήμερα ως προς την πραγματογνωμοσύνη μπαίνει ένα επίσημο με στοιχεία με τεκμηρίωση και επιστημονικά δεδομένα τέλος στην πιο χυδαία προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης»
Ο Παύλος Μαρινάκης 8
Η γκρίνια στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, τα «αγκάθια» στον δρόμο για το συνέδριο και οι «παιδικές αρρώστιες της αριστεράς»
Η εσωκομματική αντιπολίτευση ασκεί κριτική στην ηγεσία του κόμματος, παρά το γεγονός ότι όλοι αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για διαφωνίες. 
Ο Παύλος Πολάκης, ο Σωκράτης Φάμελλος και ο Νίκος Παππάς
Δημοσκόπηση Interview: Στις 15,9 μονάδες η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Στην τέταρτη θέση έπεσε η Πλεύση Ελευθερίας
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση στο ερώτημα «ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύεστε περισσότερο για τη διακυβέρνηση της χώρας», ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο «κανένας»
Κάλπη με ψηφοδέλτια στις εκλογές 6
Τι περιλαμβάνει η νέα συμφωνία με την Ιταλία για τα τρένα και ποιες δεσμεύσεις αναλαμβάνει η Ελλάδα – Το παρασκήνιο της υπογραφής της
Στις «ράγες» του ελληνικού σιδηρόδρομου επενδύσεις 360 εκατ. ευρώ από τη Hellenic Train - Μέχρι το 2027 η Ελλάδα θα έχει παραλάβει τα νέα τρένα
Κυριάκος Μητσοτάκης / Τζόρτζια Μελόνι