Με μία συμβολική κίνηση οι βουλευτές του ΚΚΕ θέλησαν με αυτόν τον τρόπο να τιμήσουν την Εργατική Πρωτομαγιά, που λόγω Πάσχα μεταφέρθηκε για τις 8 Μαΐου.
Φωτό: Eurokinissi
Με κόκκινο γαρίφαλο στο πέτο εμφανίστηκαν οι βουλευτές του ΚΚΕ στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου συζητείται το ασφαλιστικό-φορολογικό νομοσχέδιο.
Με μία συμβολική κίνηση οι βουλευτές του ΚΚΕ θέλησαν με αυτόν τον τρόπο να τιμήσουν την Εργατική Πρωτομαγιά, που λόγω Πάσχα μεταφέρθηκε για τις 8 Μαΐου.
Φωτό: Eurokinissi
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ