Είναι γεγονός πως είχαμε μείνει πίσω σε ό,τι αφορά τις οδηγικά πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις ντίζελ του Golf. Μπορεί στην Ελλάδα να ήταν κάτι άγνωστο, αλλά στην υπόλοιπη Ευρώπη το GTD αντιπροσώπευε το ένα πέμπτο των σπορ εκδόσεων του Golf. Και αν το GTΙ, ως σύμβολο των επιδόσεων, είναι ο δρομέας των 100 μέτρων, το GTD είναι ο μαραθωνοδρόμος. Εξωτερικά είναι σαν δίδυμα, με ακριβώς ίδιες διαστάσεις, ίδιες αναλογίες, ίδιες λεπτομέρειες, μόνο με διαφορετικό διακριτικό.
Οδηγούμε: Νέο VW Golf GTD
GTD σημαίνει Gran Turismo Diesel και είναι το alter ego του Golf GTi. Έρχεται με δίλιτρο ντίζελ κινητήρα, ισχύ 184 ίππων, ροπή 38,7 kgm και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,2 lt/100 km.
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
: Περισσότερα άρθρα
Με συμβατικό κινητήριο σύστημα, τετρακίνητο και με σούπερ εμφάνιση
Πολιτισμένη λειτουργία, χώροι, και καλό επίπεδο εξοπλισμού
Σε νέο αμάξωμα, με χτυπητή εμφάνιση, τρικύλινδρο μοτέρ και ευχάριστη οδήγηση
Μετά από περίπου 40 χρόνια η Ford επανέφερε το όνομα Capri αλλά σε ηλεκτρική έκδοση
Με 211 ίππους και μπαταρία 77 kWh φτάνει σε αυτονομία τα 543 χλμ.
Μια ηλεκτρική έκδοση του SUV που κάνει πράξη το σλόγκαν «πιο δυνατά – πιο μακριά»
Πληθωρικό, αποδοτικό, πισωκίνητο, αθόρυβο και οικονομικό
Το Peugeot 3008 όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά τo 2008, πράγματι προκάλεσε έκπληξη με την εμφάνισή του, σε βαθμό που να το οδηγήσει στην κορυφή...