Για να βάλουμε τα πράγματα εξ αρχής στη θέση τους, αν χρειάζεσαι επιδόσεις το βενζινοκίνητο μοντέλο είναι η πρώτη επιλογή. Αλλά χτες, η Opel έδωσε και τον εναλλακτικό συνδυασμό οικονομίας/επιδόσεων, παρουσιάζοντας το 4κύλινδρο, διτούρμπινο, δίλιτρο μοτέρ ντίζελ κάτω από το καπό του Insignia GSi Sports Tourer. Κινητήρας που αποδίδει 50 άλογα λιγότερα σε σχέση το βενζινοκίνητο συνονόματό του, 210 PS, αλλά με πολύ πιο γενναιόδωρη ροπή που φτάνει τα 48,9 kgm που είναι διαθέσιμα μάλιστα από τις 1.500 μόλις στροφές.
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε