Έτσι, αποκλειστικά για το τουρμποντίζελ dCi 130, το σασμάν Auto X-Tronic, όπως λέει η Renault αποτελεί «ανώτερη επιλογή» και προσφέρει «πιο άνετες διαδρομές για όλους τους επιβάτες». Το κιβώτιο αυτό θα είναι διαθέσιμο από το επίπεδο εξοπλισμού Dynamique Nav και πάνω.
Η δεύτερη και πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι το νέο μοτέρ, στο οποίο είχαμε ήδη αναφερθεί από τον Μάρτιο. Δεν έχουμε λοιπόν μόνο τον 1.2 TCe 130, τον 1.500άρη τουρμποντίζελ dCi 110 και τον ίδιου καυσίμου 1.600άρη dCi 130. Η γαλλική εκδοχή του Qashqai είναι πλέον αποδέκτης του μοτέρ TCe 165, τον οποίο η Nissan αποκαλεί 1.6i DIG-T MR16DDT. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, το μοτέρ όπως λέει και το όνομά του αποδίδει 165 άλογα στις 5.200 rpm και 24,5 kgm από τις 2.000 rpm.
Διαθέσιμο στις εκδόσεις Dynamique Nav, Dynamique S Nav, Signature Nav και Signature S Nav, το μοτέρ TCe 165 επιτρέπει στο Kadjar να σπριντάρει από στάση στα 100 km/h σε 9,2”. Δεν θα λέγαμε ότι πρόκειται για επίδοση «Renault Sport» ούτε η τυποποιημένη κατανάλωση κατά NEDC εντυπωσιάζει με 6 lt/100 km (το χειροκίνητο).
Συνοψίζοντας, το Kadjar 2108 διατίθεται με τέσσερα μοτέρ, τρείς μεταδόσεις και τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Μια ακόμα ανβάθμιση που αξίζει να αναφερθούμε είναι το Keycard and Walkaway Function για το επίπεδο Dynamique Nav και πάνω. Και κλείνοντας να πούμε ότι φήμες θέλουν τη Renault Sport να εργάζεται πάνω στο Kadjar ετοιμάζοντας κάτι πριν από το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς, σε επίρρωση του ενδιαφέροντος της γαλλικής εταιρείας να εξελίξει ταχύτερα SUV.
Δηλαδή τι; Θα δούμε μέσα στο 2018 κάποιο Kadjar με σήματα «RS»;