Καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων online αυξάνονται διαρκώς, η Peugeot σκέφτηκε αυτή την πρωτότυπη ιδέα. Ο πελάτης έχει όσο χώρο χρειάζεται για να επιλέξει στον διαδικτυακό διαμορφωτή το νέο του Peugeot, επιλέγοντας έκδοση αμαξώματος και κινητήρα αλλά και τα κάθε λογής έξτρα. Δεν υπάρχει πωλητής, ως φυσική παρουσία, άνθρωπος δηλαδή. Εκτός από την άνεση, δεν θα ήταν και αρκετά κομψό το στρίμωγμα στον τηλεφωνικό θάλαμο. Όλη η δουλειά γίνεται με ένα tablet συνδεδεμένο στο portal Peugeot e-commerce.
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε