Μπορούμε να πούμε ότι η Jaguar μας είχε προϊδεάσει για αυτή την εξέλιξη, με διαρροές στις οποίες είχαμε πρόσφατα αναφερθεί. Όμως τώρα προέκυψε και επίσημη ανακοίνωση: «Η JLR εργάζεται προς ένα πιο καθαρό μέλλον. Από το 2020 και μετά, κάθε νέο μοντέλο θα ενσωματώνει ηλεκτρική τεχνολογία σε κάποια έκδοση, σε ποσοστό που θα φτάσει στο 50% της συνολικής γκάμας». Μια παρόμοια στροφή έκανε πρόσφατα και η Honda, με την αρχή να σηματοδοτείται με το λανσάρισμα του νέου υβριδικού CR-V.
Η ανακοίνωση της JLR διαφέρει από την στρατηγική της Volvo, η οποία επίσης ανακοίνωσε ότι επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση από το 2019. Γιατί στην περίπτωση της Volvo όλες οι εκδόσεις όλων των μοντέλων θα έχουν ρεύμα. Ενώ στην περίπτωση της JLR μιλάμε για τουλάχιστον μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο, αφήνοντας χώρο και για άλλες εκδοχές με συμβατικούς κινητήρες.
Αν και το ηλεκτρικό i-Pace SUV, το οποίο θα κατασκευάζεται από την Magna Steyr στην Αυστρία, είναι ουσιαστικά έτοιμο και θα ξεκινήσει να πωλείται τον επόμενο χρόνο, είναι άγνωστο τι εννοεί η JLR με τον όρο mild hybrid γιατί μέχρι σήμερα δεν είχε γίνει λόγος από την πλευρά της εταιρείας για κάποιο αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία. Η μόνη προηγούμενη αναφορά είναι το Concept_e MHEV, ένα πρωτότυπο με αμάξωμα Range Rover Evoque, με κινητήρα ντίζελ 90 ίππων και ηλεκτρικό σύστημα 48V το οποίο είχε παρουσιαστεί πέρσι. Ένας κομπλαρισμένος στον στρόφαλο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 12 kWh και ένας συμπλέκτης που του επιτρέπει να αποσυνδέεται είναι στριμωγμένα ανάμεσα στον κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο εννιά σχέσεων.