Η κοινοκτημοσύνη αφορά πραγματικά σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, κάτι που σημαίνει τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά αλλά κι εκείνα που έχουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η ανάγκη αυτή προέκυψε από την αβέβαιη επιτυχία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία πρακτικά καθιστά απαγορευτικό σε μια αυτοκινητοβιομηχανία να εναποθέσει εκεί όλες της τις ελπίδες. Γι’ αυτό και θα εξελιχθεί μια νέα πλατφόρμα τόσο ευέλικτη, που θα μπορεί να μεγαλώνει και να μικραίνει κατά το δοκούν και παράλληλα να είναι συμβατή με όλες τις ανάγκες.
Θα υποστηρίζει δηλαδή με την ίδια άνεση την κίνηση εμπρός, πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση χωρίς αλλαγές τις ζώνες απορρόφησης ενέργειας στο εμπρός και το πίσω μέρος του αμαξώματος.
Χωρίς αλλαγές θα διατηρούνται και τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, ενώ αυτό που θα αλλάζει θα είναι οι χώροι που θα φιλοξενούν τις μπαταρίες και τους κινητήρες.
Είναι πολύ πιθανό το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ή ακόμα και η πρώτη του ολοκληρωμένη εφαρμογή να είναι το i5, το οποίο είναι προγραμματισμένο για παραγωγή το 2021.