Το σύστημα εξελίσσεται σε συνεργασία με την ομάδα Formula 1 της Mercedes-Benz και χρησιμοποιεί δεδομένα που λαμβάνει από το σύστημα πλοήγησης COMAND Online. Έτσι υπολογίζει τη δυνητική ανάκτηση ενέργειας της διαδρομής. Οι πληροφορίες αυτές στη συνέχεια αναλύονται, έτσι ώστε οι μπαταρίες να είναι φορτισμένες στο βέλτιστο βαθμό κάθε στιγμή.
Η ανάγκη αυτή προέκυψε, όπως εξηγεί η Mercedes-Benz, επειδή τα περισσότερα υβριδικά αυτοκίνητα χάνουν την ενέργεια που θα μπορούσαν να ανακτήσουν κατά τις καταβάσεις επειδή οι μπαταρίες τους είναι «γεμάτες».
Σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί αυτό, το σύστημα κάνει χρήση του ηλεκτροκινητήρα πριν από τις κατηφόρες, καταναλώνοντας ηλεκτρική ενέργεια αντί για να καύσιμο από το θερμικό κινητήρα. Έτσι όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να κατηφορίζει, έχει αδειάσει τις μπαταρίες του με ενέργεια ίση με αυτή που το σύστημα Intelligent HYBRID έχει υπολογίσει ότι θα ανακτήσει στο τέλος της κατωφέρειας.
Η Mercedes-Benz λέει ότι η εξοικονόμηση καυσίμου εξαρτάται από την τοπογραφία της περιοχής που κινείται ο οδηγός, αλλά «όσο πιο πολλές κλίσεις υπάρχουν τόσο μεγαλύτερη εξοικονόμηση γίνεται».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class
Με μια Mercedes-Benz A45 AMG σε χώμα και άμμο (VIDEO)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πόσο θα κοστίζει η νέα Mercedes-Benz GLA στην Ελλάδα;
Αυτό είναι το εσωτερικό της επόμενης Mercedes-Benz C-Class
Προ των πυλών η νέα γενιά της Mercedes C-Class, που θα αποκτήσει και έκδοση liftback
Video: Τι δουλειά έχει μια κότα (!) σε διαφήμιση της Mercedes-Benz
Μια πρωτότυπη Mercedes που κάνει από μόνη της… τον σοφέρ (VIDEO)
Η διαφήμιση της Infiniti που “τα χώνει” σε Mercedes και BMW (VIDEO)
«Ανάρμοστη» κατά τη Mercedes η διαφήμιση με τον Hitler (VIDEO)
Νέα Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid
Νέα Mercedes-Benz GLA, επίσημες φωτογραφίες και όλες οι λεπτομέρειες