Κυριακή, 28 Απρ.
19oC Αθήνα

Στα σκαριά ρύθμιση κατά των παραπλανητικών εκπτώσεων – Συνάντηση Σκρέκα με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ

Στα σκαριά ρύθμιση κατά των παραπλανητικών εκπτώσεων – Συνάντηση Σκρέκα με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ

Μπλόκο βάζει η κυβέρνηση στις παραπλανητικές εκπτώσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με τους εκπροσώπους των οποίων θα συναντηθεί αύριο, Δευτέρα (27.11.23) ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας. 

Στην αυριανή συνάντηση με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ θα τεθούν επί τάπητος το ζήτημα των εμπορικών πρακτικών, όπως γνωστοποίησε ο Κώστας Σκρέκας, μιλώντας το πρωί της Κυριακής στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 και υπογραμμίζοντας ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται σε όλο το εύρος της αγοράς.

Όπως σημείωσε ο ίδιος, οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες προέρχονται από τους προμηθευτές και όχι από τις εταιρείες των σούπερ μάρκετ.

Ο κ. Σκρέκας επανέλαβε ότι σκοπός είναι να γίνονται πραγματικές και όχι παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές και γι’ αυτό προωθείται από το υπουργείο Ανάπτυξης και σχετική μεταρρύθμιση. Ταυτόχρονα, όπως είπε, έχει αρχίσει να λειτουργεί η πρωτοβουλία της μόνιμα χαμηλής τιμής καθώς έχουν ενταχθεί, μέχρι σήμερα, 931 προϊόντα από 77 εταιρείες ενώ υπενθύμισε ότι έχουν επιβληθεί, περίπου, 9 εκατ. ευρώ πρόστιμα, εκ των οποίων τα 4 εκατ ευρώ τις τελευταίες 3 με 4 εβδομάδες και από το σύνολο αυτό, το 70% έχει εισπραχθεί ήδη ή έχει βεβαιωθεί στις ΔΟΥ. Επίσης πρόσθεσε ότι, προσφάτως, κατέθεσε στην Βουλή το διπλότυπο είσπραξης προστίμου 1 εκατομμυρίων ευρώ από μία πολυεθνική εταιρεία.

«Τα πρόστιμα είναι αποτελεσματικά γιατί βλέπουμε ότι οι τιμές στα προϊόντα των εταιρειών, στις οποίες επιβάλλονται, μειώνονται τις επόμενες ημέρες Η πρώτη πολυεθνική μείωσε έως 25% τις τιμές και αν δεν μειώσουν και οι άλλες θα επιβληθεί νέο πρόστιμο», σημείωσε ο κ. Σκρέκας λέγοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση κάνει τις μεγαλύτερες παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο για το πρόβλημα της ακρίβειας που αποτελεί διεθνές φαινόμενο, τόσο με μέτρα στήριξης, όσο και μέσω των ελέγχων σε όλη την εμπορική αλυσίδα, ώστε να μειωθούν οι τιμές.

Επιπλέον, ο υπουργός τόνισε και τη σημασία της χρήσης της πλατφόρμας eKatanalotis ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής, πριν επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, τις ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα που θέλει να αγοράσει ενώ υπενθύμισε ότι σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα και για καταγγελίες, μέσα από την ίδια πλατφόρμα.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις