Δευτέρα, 6 Μαΐ
15oC Αθήνα

Η Claudia Schiffer είναι το νέο πρόσωπο της Opel

Η Claudia Schiffer είναι το νέο πρόσωπο της Opel

Το διάσημο top model από τη Γερμανία ξεκίνησε μια νέα συνεργασία με την Opel και θα πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικά σποτ της εταιρίας.

Η Claudia Schiffer θα πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Opel που φέρει τον τίτλο «It’s German». Τα δύο πρώτα σποτ με τη Γερμανίδα, για το Mokka και το Meriva, πρόκειται να προβληθούν στις ευρωπαϊκές τηλεοράσεις μέσα στον ερχόμενο Ιανουάριο.

Σκοπός της νέας διαφημιστικής καμπάνιας είναι να τονίσει ότι τα Opel συνδυάζουν τη γερμανική μηχανολογία με έξυπνες ιδέες όπως για παράδειγμα οι πίσω πόρτες του Meriva ή με κορυφαία τεχνολογία όπως αυτή που χρησιμοποιείται στην τετρακίνηση του Mokka. Στο τέλος κάθε διαφημιστικού η  Claudia Schiffer θα κλείνει με την ατάκα «It’s German», δηλαδή «Είναι γερμανικό».

Και μπορεί η Claudia Schiffer να έγινε γνωστή ως σύμβολο ομορφιάς όμως σήμερα, στα 43 της χρόνια και με τρία παιδιά, επιχειρείται να αποτελέσει πρότυπο και για τις μαμάδες όλου του κόσμου. «Τα μοντέλα της Opel συνδυάζουν τη γερμανική τεχνολογία με την πρωτοπορία και την πρακτικότητα», δήλωσε. «Το Meriva με τις πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα είναι φανταστικό για οικογένειες, όπως η δική μου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

VIDEO: Δοκιμάζουμε το νέο Opel Adam 1.2 

H Opel επενδύει 8 εκατ. ευρώ στην γραμμή παραγωγής του Adam

Πανευρωπαϊκή μείωση τιμής για το ηλεκτρικό Opel Ampera

Τέλος τα πολυσέλιδα manual για τους ιδιοκτήτες του ανανεωμένου Opel Insignia

Δοκιμή: Opel Cascada 1.6 Turbo SIDI

GM: Θα κάνουμε την Opel πιο premium για να δώσουμε χώρο στη Chevrolet στην Ευρώπη

Αποκαλύφθηκε το Opel Insignia Cross Tourer

Νέο Opel Inisgnia: Πιο όμορφο, πιο δυνατό, πιο οικονομικό

Opel Mokka: Μεταφέρεται στην Ευρώπη η παραγωγή του

Opel Adam: Κέρδισε βραβείο για τον σχεδιασμό της καμπίνας του

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε