Η Protean είναι μια εταιρία με μεγάλη πείρα στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοτέρ που τοποθετούνται στους τροχούς. Και τώρα η VW υπέγραψε συμφωνία για τη χρήση αυτού του συστήματος σε ένα νέο ηλεκτρικό sedan που θα βασίζεται στο VW Bora της κινεζικής αγοράς.
Σύμφωνα με την εταιρία κάθε μοτέρ αποδίδει 75 kW (100 PS) και… 102 kgm. Ταυτόχρονα ανακτά έως και το 85% της κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Τοποθετείται εντός ζαντών με διάμετρο τουλάχιστον 18” και μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο μόνο για τοποθέτηση σε αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο, ως aftermarket εξοπλισμός.
Το αυτοκίνητο που πρόκειται να λανσάρει η FAW-VW θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με το σύστημα της Protean. Το sedan, που θα βασίζεται στο VW Bora της κινεζικής αγοράς, θα χρησιμοποιεί δύο τέτοια μοτέρ, ένα σε κάθε πίσω τροχό.
Η τοποθέτηση των κινητήρων στους τροχούς αφήνει περισσότερο εκμεταλλεύσιμο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Από την άλλη αυξάνει τη μη-αναρτώμενη μάζα κατά 31 kg σε κάθε τροχό, κάτι που σύμφωνα με την Protean, με προσεκτική ρύθμιση της ανάρτησης είναι δυνατόν μην έχει σημαντικές επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά και την άνεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Νέα υβριδική έκδοση του VW up! που καίει μόλις 1,1 lt/100 km
Πόσο θα κοστίζει το ριζοσπαστικό VW XL1 που καταναλώνει μόλις 0,9 lt/100 km
Αυτά είναι τα πιο ζημιογόνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών
VW Golf Sportsvan: Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Golf
To νέο VW Scirocco είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά με μικρές αλλαγές
Ηλεκτρικά VW e-Golf και e-up! στην έκθεση Φρανκφούρτης
Με 300 ίππους το νέο VW Golf R
Ένας σκαραβαίος μετατρέπεται σε κλουβί παρατήρησης καρχαριών!
Οδηγούμε το πρωτότυπο VW Taigun
Δοκιμή: VW Golf BlueMotion 1.6 TDI
Κοντά στην παραγωγή του το πρωτότυπο VW Buggy up!
Νέα έκδοση με φυσικό αέριο για το VW up!
Επετειακή έκδοση για τα 1.000.000 κομμάτια του VW Scirocco