Περιοχές της Μόριας έχουν καλυφθεί από στάχτες, ενώ η μυρωδιά του καμένου πλαστικού και οι τοξικές αναθυμιάσεις έχουν καταστήσει την ατμόσφαιρα αποπνικτική
«Έγινε εκκένωση του νοσοκομείου και ολοκληρώθηκε η κατάσβεση της φωτιάς. Υπάρχει μόνο καπνός πλέον» λέει στο newsit.gr ο δήμαρχος Χολαργού - Παπάγου, Ηλίας Αποστολόπουλος