"Τους δίνω πολλά συγχαρητήρια για την ομάδα τους, αλλά από την άλλη ακόμα πιστεύω πως το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα ήταν άδικο", εξήγησε ο προπονητής της ΑΕΚ
«Το ελάχιστο που θέλουν είναι το Ντονμπάς, η περιφέρεια του Ντονέτσκ, 100% για να το παρουσιάσουν ως νίκη», δήλωσε ο πρόεδρος της Ουκρανίας σε συνέντευξη Τύπου αργότερα σήμερα