Το Ιράν χτύπησε βάσεις των ΗΠΑ σε Ιορδανία, Μπαχρέιν και Κουβέιτ μετά τις αμερικανικές επιθέσεις – Θρίλερ με τα Στενά του Ορμούζ
«Οι Ιρανοί μας ζήτησαν να σταματήσουμε τις επιθέσεις», ισχυρίστηκε ο Τραμπ - Η Τεχεράνη ανακοίνωσε πως έπληξε πλοία στα Στενά του Ορμούζ - Διαψεύδουν οι ΗΠΑ